Біздің балабақша – үлкен отбасы. Ал бұл көп балалы отбасында ерекше күтімді қажет ететін балалар бар. Көру қабілетінің бұзылуы мектеп жасына дейінгі балалардың психофизикалық дамуына теріс әсер етеді. Көзі нашар көретін балаларда қабылдаудың даму деңгейі төмен, көру және есту ақпаратын өңдеуде қиындықтар, кеңістікті бағдарлауда қиындықтар бар. Балалар тез шаршайды, көру зейіні тұрақсыз, бұл танымдық белсенділіктің төмендеуіне әкеледі.Мұғалімдердің міндеті – осы балалардың мәселелерін шешудің тәсілдері мен жолдарын бірлесіп іздеу. Оқу әрқашан қызықты болуы керек, сонда ғана оқыту пайдалы болады.
Балабақшамыздағы тәрбие түзету-тәрбие процесінде ойын технологияларын белсенді қолдану арқылы құрылады. Ойын барысында балалар бағдарлама материалын жақсы меңгереді, бұл оқуға деген ынтасын арттырады. Түзету ойындары мен жаттығулар жүйесін қолдану білімді табысты меңгеруге ғана емес, сонымен қатар көру қабілетінің бұзылуын қалпына келтіруге мүмкіндік береді.
Балалардың дене дамуы ұйымдастырылған іс-әрекеттер мен күндізгі уақытта ойын түрінде дене шынықтыру жаттығулары арқылы жүзеге асады.
/ эстафеталық ойындар, жарыс ойындары /
/балалардың қызығушылықтары мен қажеттіліктеріне бейімделген күнделікті ойындар/
/ашық ойындар/
Біз ойнаймыз - қарым-қатынас дағдыларын дамытамыз
/ драматизация ойындары /
/ дидактикалық ойындар мен жаттығуларды қолдану ұйымдастырылған іс-шараларда /
/ ойын түрлері арқылы сөйлеу тілін дамыту /
/ ойын технологияларын пайдалана отырып, мемлекеттік тілді меңгеру /
Ойын технологияларын қолдану арқылы танымдық және интеллектуалдық қабілеттерін дамыту
Балалардың қызығушылықтарын ескере отырып, ойын түрінде шығармашылық қабілеттерін дамыту
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру
/ әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру, ойын әрекеті арқылы қоршаған ортамен таныстыру /
Көзі нашар көретін балалармен түзету-педагогикалық жұмыста ойынды негізгі әдіс ретінде қолдану оң нәтиже береді. Ойын процесінде балалардың дамуы ойын әрекетіне тікелей қызығушылықтың бірте-бірте ақыл-ой операциялары мен тапсырмаларына қызығушылыққа ауысуынан тұрады. Балалар белсенді, қызығушылықпен мұғалімдер берген ақпаратты қабылдайды, алған білімдерін басқа әрекеттерге ауыстырады. Ойын технологияларын пайдалана отырып, көру қабілеті бұзылған балаларды оқыту арқылы біз болашақ оқушының жан-жақты дамуы үшін өте маңызды болып табылатын көру қабілетінің бұзылуын қалпына келтіруге көмектесеміз.