Отбасы мен балабақша – бала тәрбиесі мен білім беретін екі маңызды мекеме. Олардың тәрбиелік қызметтері әртүрлі, бірақ бала тұлғасының жан-жақты дамуы үшін олардың өзара әрекеттесуі қажет.
№14 ОМПО педагогикалық ұжымының отбасымен жұмыс жасаудағы негізгі міндеттері:
- әртүрлі жұмыс формалары арқылы ата-аналарды түзету-педагогикалық үрдіске тарту;
- Әр баланың отбасымен серіктестік орнату;
- өзара түсіністік, ортақ мүдделер, эмоционалды өзара қолдау атмосферасын құру;
- ата-аналардың тәрбиелік дағдыларын белсендіру және байыту, олардың өзіндік педагогикалық мүмкіндіктеріне сенімін сақтау.
№14 СӨЖ педагогтарының ата-аналармен қарым-қатынасы танысудан (балабақшамен, бағдарламамен, режиммен, ұжыммен және т.б.) бастап кезең-кезеңімен құрылады. Екінші кезең өзара әрекеттестіктің белсенді әдістерін қарастырады: тренингтер, семинарлар, дөңгелек үстелдер және т.б.
Үшінші кезең оның қызметін баланың дамуына бағыттайтын ата-ана-педагогикалық қоғамдастықтың қызмет етуіне негізделген.
Ата-аналармен табысты ынтымақтастық үшін мұғалімдер мейірімді қарым-қатынас стилін ұстанады, балалармен ғана емес, сонымен қатар ата-аналармен жұмыс істеуде қажет жеке көзқарасты жүзеге асырады, қиын педагогикалық жағдайда отбасына өзара көмек пен қолдау атмосферасын жасайды. жағдайлар (ынтымақтасу, тәлімгерлік емес), ата-аналар жиналысына жақсы дайындалыңыз, өйткені әлсіз, нашар дайындалған ата-аналар жиналысы немесе семинар біздің мекеменің оң имиджіне теріс әсер етуі мүмкін.
Отбасы мен No14 СӨЖ арасындағы өзара әрекеттестік тұжырымдамасы ата-ана бала тәрбиесіне жауапты, ал мұғалімдер олардың тәрбиелік қызметін көмектесуге, қолдауға, бағыт-бағдар беруге, толықтыруға шақырылады.
«Отбасы-балабақша» ынтымақтастығының негізгі мәні – отбасындағы белгілі бір баланы тәрбиелеу үдерісіндегі қиындықтар мен қуаныштар, сәттіліктер мен сәтсіздіктер, күмәндар мен ой толғаулар туралы педагог пен ата-ананың жеке қарым-қатынасы.
Ата-аналардың бос еместігін ескере отырып, өзара әрекеттесу дәстүрлі емес өзара әрекеттесу формаларын қолдану арқылы құрылады:
♦ «Ата-аналық пошта»;
♦"Анықтама телефоны";
♦шеберлік сыныптар;
♦ ата-аналардың бастамасымен ұйымдастырылатын шаралар;
♦ игі істер айы;
♦ мессенджерлер арқылы байланыс.
Ата-аналармен ынтымақтастықтың әртүрлі әдістерін, нысандары мен әдістерін қолдану СДС және отбасының бірлескен қызметін тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
Ата-аналар арасында жүргізілген сауалнама нәтижесі мұғалімдердің жұмысына 97 пайыз қанағаттанғанын көрсетті.
2021-2022 оқу жылында нашар көретін балаларға арналған №14 мектеп-балабақшасының мектепке дейінгі блогының ата-аналары арасында «Балабақша тәрбиешілерінің жұмысына қанағаттану дәрежесі» атты сауалнамасының қорытындысы.
Сұрақтар |
Балабақша бойынша нәтижелер |
1. Сіз балаңыздың балабақшада болғанына ризасыз ба? |
Ия - 49 – 100% |
2. Сіз білім беру процесіне ризасыз ба? |
Ия - 48– 98% |
3. Сіз тәрбиешілердің балаңызға деген көзқарасына қанағаттанасыз ба? |
Ия - 49 – 100% |
4. Сіз мұғалімдердің ата-аналарға көңіл бөлуіне қанағаттанасыз ба? |
Ия – 49 – 100% |
5. Егер сіз қандай да бір ескерту немесе ұсыныс жасасаңыз, онда жағдай әдетте өзгерді: |
Жақсы жаққа – 48 - 98% |
6. Сізде балаңызбен жүргізіліп жатқан жұмыс және оның өнімділігі туралы ақпарат бар ма? |
Емдеу -түзету - 40 - 82% |
7. Бала сізбен өткізілген іс-шаралар туралы әсерлерімен жиі бөлісе ме? |
Жиі – 22 – 45% |
8. Сіз топтағы күнделікті әрекеттер, баланың оқудағы жетістіктері туралы ақпарат аласыз ба? |
Ия – 46 – 94% |
9. Сіздің балаңыз достарымен қарым-қатынасы туралы айтып жатыр ма? |
Жиі – 40 – 82% |
10. Сіздің балаңыз балабақшаға барғысы келе ме? |
С большим желанием –28 – 57% |
11. Сіз балабақшада балалар ....... деп ойлайсыз ба: |
Жақсы білім алады - 49 - 100% |
12. Сіздің тілектеріңіз |
- Алғыс білдіру, жұмыста сәттілік, өркендеу – 49 ; |
Балабақша әдіскері: Чернавина Л.И.