Ата-аналармен жұмыс – балабақшаның педагогикалық ұжымының маңызды қызметі. Көзі нашар көретін баланы табысты тәрбиелеудің қолайлы алғышарттары «мұғалім-ата-ана-оқушы» тығыз байланысы негізінде ғана жасалуы мүмкін. Ата-аналармен жұмысты ұйымдастырған кезде балабақшаның медициналық-педагогикалық ұжымы мыналарды ескеруі керек: баланың психофизикалық ерекшеліктерін, отбасылық тәрбиенің ерекшеліктерін, мәдени деңгейін, тұрмыс жағдайын. Ата-аналар қауымымен жұмыс психологиялық-педагогикалық сауаттылық деңгейін көтеруге, ата-аналар мен балабақша арасындағы ынтымақтастықты нығайтуға бағытталған.
Білім беру процесін ата-аналарға барынша ашық және қолжетімді ету, олардан кері байланыс алу үшін мұғалімдер ата-аналар баласының жетістіктерінің динамикасын көре алатын «Табыс күнделігін» әзірледі.
«Күнделікті» құрудағы негізгі мақсат:
- тәрбиеленушінің отбасымен өзара әрекеттесуді күшейту, ата-аналардың (заңды өкілдердің) баланың даму нәтижелеріне және бірлескен педагогикалық іс-әрекетіне қызығушылығын арттыру.
♦ балалар мен ата-аналардың алдағы іс-шараларға қызығушылығын ояту.
Ата-аналар күнделік жүргізу принципімен және онымен жұмыс істеудің мүмкін нұсқаларымен тақырыптық бөлімдермен танысты:
♦"Өзімді таныстыруға рұқсат етіңіз";
♦"Менің портретім";
♦«Мен қиындықтарды бастан өткеріп жатырмын»;
♦ «Оқу жетістіктерінің кемпірқосағы»;
¬♦«Жетістіктің өзін-өзі бағалауы»;
♦Менің жетістіктерім».
Табыс күнделігі ата-аналарға баланың жеке ерекшеліктерін, оның қабілеттерін, қызығушылықтары мен қиындықтарын көруге көмектеседі.
Ата-аналар ақпаратты ұсынудың жаңа түріне қызығушылық танытып, балаларының жетістігіне қызығушылық танытты, сол арқылы баласының дамуын бақылап, оның белсенділігін ынталандырды. «Күнделік» көмегімен ата-аналардың назары балада туындайтын қиындықтарға және оған көмектесу мүмкіндіктеріне аударылады.
Балалардың бақылаулары мектеп жасына дейінгі егде жастағы балалардың өз жетістіктерін «көру» және оған ата-аналардың назарын аудару қажеттілігін көрсетеді.
«Табыс күнделігінің» құндылығын ондағы барлық жетістіктердің оқушының өзіне көрінуінен, оның мақтанышына айналуынан, танымдық және шығармашылық белсенділік ынтасын арттыру құралы ретінде қызмет етуінен көреміз. Күнделік баланың өзін-өзі тану құралына, «бала – ата-ана» қарым-қатынасындағы байланыс нүктесіне айналуы мүмкін.
Ата-аналармен жұмыс – балабақшаның педагогикалық ұжымының маңызды қызметі. Көзі нашар көретін баланы табысты тәрбиелеудің қолайлы алғышарттары «мұғалім-ата-ана-оқушы» тығыз байланысы негізінде ғана жасалуы мүмкін. Ата-аналар квест ойындарына белсенді қатысады.
Балабақша мектебінің медициналық-педагогикалық ұжымы ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру кезінде мыналарды ескеруі керек: баланың психофизикалық ерекшеліктерін, отбасындағы тәрбиенің ерекшеліктерін, мәдени деңгейін, өмір сүру жағдайын. Ата-аналар қоғамдастығымен жұмыс балалардың білім деңгейін арттыруға бағытталған. психологиялық-педагогикалық сауаттылық деңгейі, ата-ана мен балабақша арасындағы ынтымақтастықты нығайту .
Мұғалімдер қолданатын негізгі белсенді жұмыс формалары:
Ата-аналар қауымымен жұмыс психологиялық-педагогикалық сауаттылық деңгейін көтеруге, ата-аналар мен балабақша арасындағы ынтымақтастықты нығайтуға бағытталған.
Балалардың психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту, біздің мекеме жағдайында олардың үйлесімді дамуы, сонымен қатар әртүрлі өмірлік жағдайларда туындайтын дамудың психологиялық мәселелерін шешуде балаларға, ата-аналарға және мұғалімдерге уақтылы көмек көрсету. педагог-психолог. Ата-ана мен баланың бірлескен психологиялық ойындарының мақсаты: отбасы ішілік қарым-қатынасты оңтайландыру және үйлестіру. Баланың күйзелісін азайту, психологиялық тұрақтылығын арттыру үшін ата-аналарға психологиялық жаттығуларды үйрету «Шайқас» ойыны. Нағыз шайқас имитацияланады: ойыншылар бір-біріне қағаз шарларды лақтырады.
«Балмұздақ» ойыны.Бала оның балмұздаққа айналғанын елестетеді, қолдары жоғарыда жабылады, бүкіл денесі кернеулі. Ана, күн, «балмұздақты сәулелерімен сипады» және ол ериді, бала баяу барлық бұлшықеттерін босаңсытып, еденге жатады, т.б.
Психологтың консультативтік көмегі ата-аналар мен мұғалімдерге жеке және топтық нысанда, шақыру бойынша, алдын ала келісе отырып, мәселені түсіну және оны шешудің оңтайлы жолдарын табу үшін ата-аналарға қолайлы уақытта, өз бетінше өтініші бойынша көрсетіледі. балаларды тәрбиелеу мен дамыту мәселелері бойынша ата-аналар мен мұғалімдер. Психологиялық кеңес берудің нәтижесі проблеманы шешуге немесе оның қарқындылығын төмендетуге бағытталған практикалық және коммуникативті әрекеттерді сипаттай отырып, даму болжамдары мен ұсыныстарының нұсқалары болып табылады.
Жұмыс тәжірибесі көрсеткендей, ата-аналар балабақша өміріне шынайы қызығушылық таныта бастады, өз сезімін, тілектерін білдіруді үйренді, баласына эмоционалды қолдау көрсетті. Біз ата-аналармен бірлесіп жұмыс істеудің жаңа жолдарын іздеуді жалғастырамыз. Өйткені, біздің бір мақсат – өмірдің болашақ жасаушыларын тәрбиелеу.