Мектепалды даярлық топтарында эргономикалық тәсілді енгізу денсаулық сақтау және ойын технологияларын қолдану арқылы жүзеге асырылады.

Көзі нашар көретін балаларға арналған No14 мектеп-балабақшасының медициналық-педагогикалық ұжымының маңызды шешімдерінің бірі көру қабілеті нашар балалармен жүргізілетін терапиялық-сауықтыру түзету-педагогикалық жұмысын дұрыс ұйымдастыру және жағдай жасау болып табылады.

Баланың дамуындағы нормадан ауытқуларды емдеу және дер кезінде түзету біздің кешеннің көру қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі балаларды табысты тәрбиелеу мен оқытудың қажетті шарты болып табылады, балалардың мектепте одан әрі білім алуының табыстылығы оның сапасына байланысты.

Көру қабілеті нашар балаларға арналған №14 мектеп-балабақшасының бірегей жабдықтары көз ауруларын: амблиопия, миопия, гиперметропия, страбизм, аккомодация спазмы сияқты ауруларды белсенді, мақсатты, қауіпсіз және тиімді емдеуге мүмкіндік береді.

 

1 s 1

Синаптоформен емдеу

Синаптофор - қысқа мерзімде оң нәтижеге қол жеткізуге ықпал ететін страбизмді, сондай-ақ кейбір басқа да көру қабілетінің бұзылуын диагностикалау және емдеу үшін баға жетпес құрылғы. Страбизмді түзетуден басқа, біз оны бинокулярлы түрдегі көрудің әртүрлі бұзылыстары үшін қолданамыз.

 

2 s 3

Витазормен емдеу

Витазор-құрылғы бізде лазерлік ынталандыру арқылы көздің көру аппаратындағы әртүрлі бұзылуларды емдеу және алдын алу үшін қолданылады, ол көру өткірлігін, түстерді қабылдауды, жарықты қабылдауды, тамақтануды және көз тіндеріндегі қан айналымын жақсартуға көмектеседі, аккомодация спазмын жеңілдетеді.

 

3 4

Сапфир/асирмен емдеу

Сапфир құрылғысы миопия, гиперметропия, амблиопия, страбизм, шыны тәрізді тұман, увеит, көз шаршауын емдеуге және алдын алуға арналған.


 

5 s 4

Макулотестермен емдеу

Макулотестер страбизмдегі амблиопияны емдеу үшін, тордың сары дағының жағдайын зерттеу және макулярлық аймақтың патологиясын анықтау үшін қолданылады.

s 5 6

Корректор - локализатормен емдеу

Түзеткіш-локализатор құрылғысы көз түбінің макулярлық аймағының көру өткірлігін және көру функциясын арттыру үшін страбизм, гиперметропия бар амблиопиялық көздің көруін үйрету үшін қолданылады.

7

 

Компьютермен емдеу

8 s 6

«Крест» компьютерлік бағдарламасы ұяшықтарының түсі үнемі өзгеріп тұратын шахмат тақтасы. Өрістің үстіне тінтуірді пайдалану арқылы шеңберді орналастыруға болады, оның ішінде түстер де қарама-қарсы болып өзгереді. Кездейсоқ жерде пайда болатын шеңбермен шеңберді соғу керек. Көру қабілеті нашар баланың көзі крест іздеумен айналысқанда, әртүрлі нейрондар, соның ішінде контраст, қозғалыс және бағдарлау детекторлары қозып, конвергенция және аккомодация процестері белсендіріледі, бұл тор қабықтағы кескіннің анықтығын анықтайды. Белгілі бір жиіліктермен төңкерілген шахмат алаңына қарау визуалды анализатордың әртүрлі деңгейлеріндегі нейрондарды ынталандыратын емдік әсерге ие.

9 s 7

«eYe» компьютерлік бағдарламасы амблиопия мен страбизмді емдеуге, «Тир», «Қуып кету», «Кросс-Өрмекші», «Релакс» жаттығуларының көмегімен бинокулярлық көруді қалыптастыру үшін қолданылады.

10 s 8

«Тир» жаттығуын орындау кезінде бала экранда қараңғы экранда кездейсоқ жерлерде пайда болатын шеңбер мен түрлі түсті шаршының кескіндерін көреді. Фигуралар комбинациясы жарқылмен және келесі жұппен ауыстырылған осы фигуралардың жоғалуымен бірге жүреді. Бұл процесте заттардың түсі мен өлшемдері өзгереді, жарқыраған жарқылдың әсерінен торлы қабықтың жалпы тітіркенуі байқалады, амблиопиялық көздің функцияларына тежегіш әсер және көздің кортикальды бөлігінің қозғыштығы байқалады, көру анализаторы артады.

11 s 9

«Қуып алу» жаттығуын орындау кезінде бала экранның қараңғы фонында көздеген түрлі-түсті жақтауды және экранда біркелкі, кездейсоқ қозғалатын ашық түсті шеңберді көреді. Тінтуірдің көмегімен бала шеңберді ұстауы керек жақтауды жылжытады. Ойын барысында қараңғы фонда жарқын фигуралардың көлемінің біртіндеп азаюы байқалады, бұл тордың орталық аймағының рецепторларын белсендіреді және дұрыс бекітудің дамуына ықпал етеді.

Бұл жаттығулар тордың жергілікті ынталандырылуын жеңіл жаттығулармен және дұрыс локализацияны дамытумен біріктіреді. Осылайша, күрт тұрақсыз бекіту жергілікті жарықтандыруды және лазерлік ынталандыруды қолдану мүмкін болмаған кезде жақсы нәтижелерге қол жеткізіледі.

 

12 s 10

«Релакс» бағдарламасы – көзге арналған жаттығу, көздің аккомодациясын стресстік жағдайдан алып тастайтын кеңістіктік, түсті және уақытша параметрлері бар стимуляторлардың әсері. Бала экраннан көзін алмай, онда пайда болған суреттерді үздіксіз бақылап отыруы керек, олар көз бұлшықеттерінің тонусын сақтайтын етіп таңдалады. Бағдарлама көздің шаршауын болдырмауға, аккомодация спазмын жоюға, миопияны, амблиопияны емдеуге арналған.

13

Қызыл жарықтың көмегімен тордың артқы полюсін жалпы жарықтандыру

Тор қабықтың артқы полюсін қызыл жарықпен жалпы жарықтандыруды біз күрт тұрақсыз көрнекі бекітуі бар балалардағы амблиопияны емдеу үшін жүргіземіз. Бұл әдіс кез келген бекітуі, күрт тұрақсыз және орталық бекітілуі, нистагмусы бар балаларды емдеуде қолданылады. Процедуралар саны, ұзақтығы және олардың арасындағы үзілістер - жергілікті «соқыр» тітіркену әдісімен көз торының шұңқырын емдейді.

Мұндай жарықтандыру кезінде балалардың жақын қашықтықта жұмыс істеу қабілетін сақтау үшін (бұл балабақшалардағы балалар үшін күнделікті жалпы білім беру сабақтарына байланысты өте маңызды) және конвергентті страбизмнің жоғарылауына әкелетін аккомодативті күштердің артуына жол бермеу үшін амблиопия қарашықтың кеңеюінсіз жүзеге асырылады. Кейбір жағдайларда (нашар көрінетін макуламен) жыпылықтаулар кеңейтілген қарашықпен жүзеге асырылады.

 

s 12 14

Көзге арналған көзілдірік

Көзге арналған көзілдірік - бұл көруді жаттықтыру және жақсарту үшін қолданатын арнайы перфорацияланған көзілдірік (тесігі бар көзілдірік).

Перфорацияланған көзілдірік көздің бұлшықеттері арасындағы жүктемені дұрыс бөлуге мүмкіндік береді - шамадан тыс кернеуді босаңсытып, әлсірегендерді жүктейді. Мұндай жаттығу көзілдірігі балалардағы көздің шаршауын жоюға мүмкіндік береді, кейде көру өткірлігін арттырады. Олардың құпиясы тесіктердің ерекше орналасуында.

Олар көруді жақсарта алады және мыналарға көмектеседі:

көз бұлшықеттерінің шамадан тыс кернеуі - саңылаулары бар көзілдірік көздің шаршауын жеңілдетуге және тітіркену, қызару, көздің ауырсынуы, фотофобия және тіпті көрнекі шаршаудан туындаған бас ауруларынан арылуға көмектеседі;

- миопия және алысты көрмеу;

- астигматизм;

- көздің әртүрлі көру өткірлігі - анизотропия.

 

14 16


Офтальмологиялық белгілердің проекторы

Офтальмологиялық белгінің проекторы нашар көретін балалардың көру өткірлігін тексеру, бинокулярлық көрудің бар-жоғын анықтау үшін, сондай-ақ бейнені экранға проекциялау арқылы көру ауытқуларын анықтау үшін қолданылады.

 s 13 s 14 s 15

Сынақ көзілдірік линзаларының жиынтығы.

Сынақ көзілдірік линзаларының жиынтығы көру ауытқуларын тексеруге арналған: миопия, гиперметропия, астигматизм, сондай-ақ көзілдірік пен линзаларды таңдау үшін. Көру өткірлігін анықтау (тексеру) ай сайын жүргізіледі.

 

 

17 18  20

Массаж

Емдік - профилактикалық мақсатта біздің кешеннің балалары оқу жылында офтальмолог және басқа да мамандардың нұсқауы бойынша 2 курс массажын (жалпы, жаға аймағы, төменгі аяқ-қолдар) алады. Біздің тәжірибеміз көрсеткендей, ол балалардың жалпы соматикалық жағдайына, бұлшықет, жүйке (жұлыннан таралатын жүйке ұштары көздің күйіне және көру өткірлігіне жауап береді) және жүрек-қан тамырларының жағдайына оң әсер етеді. жүйесі, қан айналымын, моторикасын, ішкі ағзалардың жұмысын жақсартады, интеллектуалды және физикалық дамуды жеделдетеді, иммунитетті жақсартады. Массаж жатқан қалпында сипау, ысқылау, илеу, дірілдеу арқылы орындалады.

21 22 23 24

Галотерапия бөлмесі

Балалардың аурушаңдығын азайтуға көмектесетін профилактикалық шаралардың ішінде біз галотерапия әдісін қолданамыз, бұл бейімделу мүмкіндіктерін белсендірудің, баланың денесінің иммунитетін нығайтудың, қорғанысты нығайтудың, кең таралған бронх-өкпе ауруларының алдын алуға көмектеседі, вирустық инфекциялармен инфекция, дәрі қабылдау уақытын қысқарту, балалардың сауығуын тездету.

Галотерапия кабинеті біздің мекеменің ажырамас бөлігі болып табылады. Ол бірегей микроклиматқа ие және төбе мен қабырғаларды керемет безендіреді. Теңіз жағасының жағажай тақырыбы өзгермелі жарықтандырумен, қабырғалардағы оюлар балалардың көңілін көтереді, ал процедуралар ақпаратты және жалықтырмайды. Балаларымыздың денсаулығына қамқорлық сауықтыру шараларын кәсіби түрде жүзеге асыруға негізделген.

Біздің мекеменің түзету-тәрбие процесі балалардың психофизикалық дамуындағы кемшіліктерді жоюға немесе әлсіретуге бағытталған арнайы шаралар жүйесі болып табылады. Бұл жұмыс үшін қажетті жағдайлар жасалды, олардың негізгілері: балалардың іс-әрекетін ойын түрінде ұйымдастыру, оларды арнайы коррекциялық заманауи құрал-жабдықтармен (үлкен қызығушылық, мотивация, назар аудару үшін), ойыншықтармен және бейімделген дидактикалық құралдармен жабдықтау. нашар көретін балалармен жұмыс істеуге арналған. Көру қабілеті бұзылған баланы коррекциялық-педагогикалық қолдаудың ерекшелігі оқушылардың қолайлы дамуына жағдай жасауға қызметкерлердің бүкіл ұжымының қатысуында. Ынтымақтастықта жұмыс істей отырып, әрбір маман өзінің кәсіби іс-әрекеті аясында медициналық, педагогикалық және түзетушілік әсер ету мақсатын жүзеге асырады.

Көру патологиясы бар мектеп жасына дейінгі балаларда шаршау күшейді, бұл оқу іс-әрекеті кезінде белсенділікке теріс әсер етеді. Бұл мәселені шешу үшін біз күні бойы денсаулық сақтау шараларын қолданамыз, олар балалардың балабақшада болған барлық уақытына біркелкі бөлінеді.

 

25 26
s 16 s 17

Ойынның созылу элементтерімен таңғы жаттығулар және дене шынықтыру.

27 28 s 20 s 21 s 22

Офтальмологиялық тренажерларды (модифицирленген визуалды үйлестіру схемалары-имитаторлар) пайдалану арқылы ұйымдастырылған іс-шаралар кезінде дене шынықтыру сабақтары көруді жақсартуға көмектесіп қана қоймайды, сонымен қатар балалар үшін де қызықты. Тренажерлар сюжеттік, графикалық, модульдік болуы мүмкін және плакаттар, диаграммалар, қабырғалық, едендік және төбелік панельдер түрінде жасалады.

29 30 31 s 23

Қолданылған саусақ ойындары мен балалармен жаттығулар екі қолдың қозғалысын үйлестіруді дамытуға ықпал етеді; қолдар мен саусақтардың дәл және сараланған қозғалыстары; саусақ моторикасын дамытуға арналған жаттығуларды сөйлеумен біріктіру мүмкіндігі; есте сақтауды, зейінді, көрнекі қабылдауды дамыту.

32 33 34 35 36 37 s 24 s 25

Балалармен күнделікті тыныс алу жаттығулары баланың денесін жақсартуға, суық тиюдің алдын алуға, оқушылардың физикалық денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған, нәтижесінде дененің барлық жасушалары оттегімен қаныққан, зат алмасу процестері жақсарады, барлық органдар толық жұмыс істей бастайды. , сөйлеудің тыныс алу ақаулары түзетіледі, сөйлеу аппараты нығайып, логопедиялық проблемаларды жоюға ықпал етеді және т.б.

38 39 41

Ояну жаттығулары балалардың ұйқыдан сергектікке өтуін жеңілдетеді. Бұл балалардың оянуына көмектеседі, көңіл-күйді жақсартады, бұлшықет тонусын арттырады. Гимнастикадан кейін балаларда ұйқышылдық, летаргия, әлсіздік сезімі жоғалады, ақыл-ой және физикалық өнімділік, белсенділік артады, көңіл-күй мен әл-ауқат жақсарады.

s 29 s 30 s 31 s 32

Кнейптехнологияны қолдану (гидротерапия).

Температураның өзгеруімен су процедураларын қатайту жүйесі физикалық денсаулық пен эмоционалды тепе-теңдікті қамтамасыз етеді, зат алмасуға, бұлшықетке пайдалы әсер етеді, қан айналымын, ас қорыту қызметін және баланың жалпы денсаулығын жақсартады.

 41 42 43

«Су-Джок» массажы баланың психоэмоционалды жағдайын теңестіруге, қозу және тежелу процестерін қалыпқа келтіруге мүмкіндік береді, гиперактивтіліктен арылуға көмектеседі, табандылық пен зейінді шоғырландыру қабілетін жаттықтырады, баланың сөйлеуін белсендіреді, қалыпты етеді. бұлшықет тонусы, тактильді сезімталдық дамиды.

 s 33

Шиацу массажы – қан айналымын, зат алмасу процестерін жақсартатын, жүйке жүйесіне пайдалы әсер ететін және суықтың алдын алатын сауықтыру бағдарламасының элементі. Біз бұл массажды денені нығайтудың тәуелсіз әдісі ретінде қолданамыз.


Тифлопедагогикалық құрал-жабдықтар көру қабілеті бұзылған балаларға жайлы жағдайда ақпаратты алуға мүмкіндік береді.

Электрондық үлкейткіш кескінді үлкейтуге мүмкіндік береді, көрнекі қабылдауды, зейінді, есте сақтауды, сөйлеуді дамытуға, көзқарасты көлденең жазықтықтан тікке ауыстыруға және керісінше.

 

s 34

Портативті үлкейткіш нашар көретін балалар үшін кескінді қабылдаудың қолжетімділігін қамтамасыз етуге көмектеседі, көру жүктемесін азайтады және көруді қабылдаудың жетіспеушілігін азайтады және түзету және оқу процесінің сапасын жақсартады.

s 35  s 36

«Ақылды айна» интерактивті инновациялық жабдығы сөйлеу тілі бұзылған балалармен жұмыс істеуге арналған (қазіргі таңда көру қабілеті бұзылған балалардың 91%-да әртүрлі сөйлеу бұзылыстары бар) және логопед мұғалім түзету жұмыстарында тиімді пайдаланады. Бұл жабдықты пайдалану баланың қызығушылығының көрінуіне ықпал етеді, оны тапсырмаларды одан әрі сапалы орындауға ынталандырады. Сабақ барысында бала өзін, өз іс-әрекетін көреді, рефлексияның бастапқы формаларын меңгере отырып, кейіпкерлердің кері байланысы арқылы оларды басқарады.

Кешеніміздің жайлы ортасы нашар көретін балалармен сапалы медициналық-сауықтыру және коррекциялық-педагогикалық жұмыстардың нәтижесіне ықпал етеді.